خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 09:52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عثمانی:

ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب بوکان پاسخگوی نیاز 200 هزار نفر جمعیت این شهر نیست

نماینده مردم بوکان در مجلس دوازدهم، از انتشار بوی نامطبوع فاضلاب در بخشی از این شهر به عنوان یکی از مشکلات مهم کنونی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و از وزارت نیرو خواست تا با افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب بوکان یا احداث تصفیه‌خانه دیگری برای رفع این معضل تدبیری اساسی بیندیشد.

محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه بوکان برای رفع مشکل انتشار بوی نامطبوع فاضلاب در بخشی از این شهر، گفت: در گذشته تصفیه‌خانه فاضلاب بوکان برای جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر احداث شد بنابراین در شرایط کنونی پاسخگوی نیاز جمعیت 200هزار نفری بوکان نیست.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه این مشکل باعث انتشار بوی نامطبوع فاضلاب در بخشی از این شهر و نارضایتی مردم شده است چراکه شدت انتشار این بو به حدی است که سکونت در این مناطق را مشکل کرده است و موجب کاهش قیمت منازل مسکونی این نقاط شده است. 

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون لازم است وزارت نیرو هر چه سریعتر نسبت به افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه بوکان یا احداث تصفیه‌خانه دیگری در این منطقه جهت رفع این مشکل مهم اقدام کند که قطعا تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده کارشناسان مربوطه است./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380348
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار